joi, 25 iunie 2009

O iubesc



O iubesc atat de mult incat nu pot transpune acest sentiment in cuvinte. Fiindca probabil nu s-au inventat cuvinte destul de frumoase... Dar daca nu pot exprima acest lucru…de ce simt in fiecare minut nevoia sa-i spun cat de mult conteaza pentru mine..si cat de vitala imi este?. Cum ii pot arata ca o iubesc? Cum o pot face sa simta ce simt eu…sau macar sa vada cat de intens traiesc fiecare clipa petrecuta impreuna? O viata alaturi de ea mi se pare mult prea putin, fiindca profunzimea sentimentelor mele nu are cum sa se diminueze. Nu am cum sa incetez sa o iubesc fiindca ea a devenit sufletul meu. Suflet care se transforma intr-o serenada a iubirii la auzul numelui ei. Iar acest nume a ajuns sa fie titlul povestii vietii mele. Ea este unicul personaj, ea este decorul, ea este pagina pe care imi astern sentimentele.

Dar sunt nesigur. Ma deschid prea mult, imi exprim prea des sentimente, iar acest lucru ma va face sa sufar. O iubesc, ii spun in fiecare zi cat de perfecta este in ochii mei, dar daca la un moment dat se va satura uniformitatea mea? Daca va dori altceva? Eu nu sunt capabil sa fac prea multe. Eu simt…pur si simplu simt o dragoste nemarginita pentru tot ceea ce ea inseamna. Pentru fiecare cuvant al ei, pentru fiecare gest, pentru fiecare zambet. Si exprim acest lucru cum pot. Dar daca nu e de ajuns?

Daca iubirea mea va ajunge sa o sufoce? Daca va incepe sa i se para monotona? Momentan pot doar spera ca dragostea noastra sa fie vesnica, sa depasaseasca granitele riguroase ale timpului. Momentan pot doar visa. La iubire. La iubirea ei.


Beyonce-Halo

4 comentarii:

Yours never. spunea...

indiferenta atrage, dar daca sufoci indepartezi.

alice spunea...

nu stiu tine ti-a lasat comentariu de mai sus...dar are mare dreptate:)

alice spunea...

era cine:))):">

Cat spunea...

Atata timp cat iubesti si esti iubit, in ochii persoanei iubite esti la fel de perfect pe cat este si ea in ochii tai. ;)

Trimiteți un comentariu

 
Filled with dreams .....Feed